Jumaat, 9 Disember 2011

anis nakk.......

dari haty yang tulus..saya ucapkan saya sangat sayangkan awak... walau sejauh mana jarak kita.. selama mana kita terpisah.....satu jer pesanan yang saya nk awak ingat.. please bring our memories together with u.. kalau xbanyak pown.. setakat ingat nama and no hpon and alamat rumah and nama kucing kesayangan saya and mkanan kesukaan saya and asal usul saya and matapelajaran ape yg pling sy suka and size berapa kasut saya..hik3..

saya sunyi tanpa awak..


  


actually not...

anis cuma nak awak mandikan tubuh anis bila anis terbaring untuk menghadap Allah s.w.t..
anis cuma nak awak kafankan anis dengan kain telekung yang anis sentiasa pkai..
anis cuma nak awak cium dahi anis buat kali terakhir kerana itulah kali terakhir awak jumpa saya..
anis nak awak iringi anis sampai ke tempat pembaringan tidur anis untuk selama-lamanya..
kerana itulah sebenar-benarnya perpisahan di dunia untuk kita..



 panjatkanlah doa untuk anis sentiasa..
agar anis tidak terseksa di sana nanti..
titipkanlah ayat-ayat suci al-Quran..
agar sejuk pendengaran anis nanti..






saya kembali kepada Pencipta saya..


simple note:
semoga Allah temukan kita lagi..


janji kita..!!

"bertemu kita kerana Allah swt"
                                                                 berpisah kita jua kerana Allah swt"




2 ulasan:

  1. jangan sedih2..kadang kala apa yang kita kehilangan tue lebih bagus dari ada kerana Allah lebih mengetahui apa yang kita tidak tahu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. term aksih GK.. tapi susahkan berpisah dgn orang yang kiter sayang secara tiba-tiba..

      Padam